Hrvatski Crveni križ dobio je nagradu za projekt elektroničke humanitarne marke. Institut za ePoslovanje HCK-u je dodijelio Zlatnu plaketu za izniman doprinos razvoju ePoslovanja, a u sklopu Nacionalne edukacijske kampanje eRačun 2015.
Rješenje da se izravno iz knjigovodstvenog programa može poslati eRačun do kupčevog programa, putem sigurnih kanala informacijskih posrednika i uz njegove aplikativne certifikate i vremenski žig, otvorilo je vrata još jednom povijesnom rješenju. Riječ je o humanitarnoj elektroničkoj marki čiji prihod od prodaje ide Hrvatskom Crvenom križu, odnosno njegovim humanitarnim programima.
„Uvođenjem humanitarne elektroničke marke Hrvatski Crveni križ i servis Moj-eRačun, član Instituta za ePoslovanje, ušli su u novu eru poslovanja omogućivši sve većem broju poslovnih subjekata u Hrvatskoj, koji su papirnate račune zamijenili eRačunima, da djeluju ne samo ekonomično i efikasno, nego i humanitarno“, istaknula je Drinka Sopta iz Hrvatskog Crvenog križa na uručenju nagrade.
Nacionalna edukacijska kampanja eRačun 2015. započeta je kako bi se što veći broj tvrtki educirao o benefitima eRačuna, kao i o obvezama koje nam predstoje kao članici Europske unije po pitanju eRačuna.
„Kao jedno od najvažnijih pitanja u Europskoj uniji posljednjih se godina nameće pitanje eRačuna, njihova normizacija te apsolutna primjena u svim gospodarskim sektorima, stoga je i Hrvatska morala čim prije pronaći zadovoljavajuće odgovore. Mi smo upravo iz tog razloga 2015. godinu posvetili eRačunu. Zajedno s kolegama iz servisa Moj-eRačun pokrenuli smo Nacionalnu edukacijsku kampanju eRačun 2015. educiravši kroz nju nekoliko tisuća menadžera, računovođa i IT stručnjaka, čime smo omogućili brojnim tvrtkama da pronađu svoj ključ za uspješnije, efikasnije i u konačnici održivo poslovanje“, istaknuo je Tvrtko Dobrinić, predsjednik Instituta za ePoslovanje.
Hrvatski Crveni križ sa svojom humanitarnom e-markom tako je postao dio povijesti, ali i budućnosti koja nam predstoji.