Iz ljubavi prema djeci: Podržite akciju i pomozite najmlađima!

16.11.2017.
I ove godine tvrtke P&G i Kaufland Hrvatska u suradnji sa Hrvatskim Crvenim križem organiziraju prikupljanje novčanih sredstava za djecu u potrebi. Tijekom studenoga svaki proizvod P&G-ovih marki za bebe, njegu kose, brijanje, osobnu i intimnu higijenu te pranje posuđa i rublja kupljen u Kauflandu pomaže pridonijeti uspjehu akcije.

To znači da svatko tko kupi pelene Pampers, proizvode za njegu kose Head&Shoulders ili Pantene, deterdžente Ariel ili Jar, omekšivač Lenor te proizvode Old Spice ili Gillette za brijanje i osobnu njegu muškaraca tijekom navedenog razdoblja pomaže prikupljanju sredstava za djecu u potrebi. Cilj je prikupiti 100.000 kuna za pomoć  djeci koja žive u siromašnim obiteljima u RH.

“Jako smo sretni što se program “Iz ljubavi prema djeci” nastavlja i ove godine. Iskustva iz prethodnih mjeseci ukazala su nam na veliku potrebu za ciljanom pomoći koja pomaže poboljšati svakodnevne životne uvjete”, ističe Robert Markt, izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa.

Ove je godine Marijana Batinić, majka dvogodišnje djevojčice, poznato televizijsko lice preuzela ulogu ambasadorice akcije. Kao majka, Marijana jako dobro zna koliko je važno moći pružiti svom djetetu najbolje životne uvjete.

"Brojnima među nama savršeno je prirodno da imamo sve što nam je potrebno za zdrav i veseo život, ali nisu svi te sreće. Kao majci teško mi je prihvatiti činjenicu da ima djece kojoj nedostaju osnovna udobnost i sigurnost, a koje su od presudne važnosti za njihovo zdravlje i sreću. Nekada jednostavno zaboravimo da male stvari mogu biti izvorom velikog veselja, te stoga pozivam sve da sudjeluju u inicijativi i daju svoj doprinos nečemu dobrome. Ne trebaju napraviti ništa što trenutno već ne rade ili kupovati nešto što im ne treba. Samo tijekom studenog trebaju posvetiti malo više pozornosti tome koje proizvode kupuju na dnevnoj i tjednoj bazi u Kauflandu jer već samim tim izborom mogu pomoći",  poručila je Marijana i pozvala sve ljude dobre volje da podrže akciju.  

Prošle godine u sklopu ove akcije prikupljeno je 66.000 kuna, kao i donacija pelena u vrijednosti 50.000 kuna. Novčanim sredstvima kupljena je dječja posteljina koja je, zajedno s pelenama, podijeljena samohranim roditeljima, korisnicima zajamčene minimalne naknade, koji imaju djecu starosti do četiri godine.