Od 24. ožujka do 11. travnja provedena je šesta radionica programa „ABC-CRVENI KRIŽ, IDEJA HUMANOSTI“ pod nazivom "Pojam zdravlja". Kao i prethodne, radionica je provedena u sedam osnovnih škola, 46 razrednih odjela i obuhvatila 907 učenika.
Cilj radionice bio je upoznati učenike s pojmom zdravlja u svim njegovim aspektima (fizičko, psihičko, mentalno, emocionalno, socijalno, profesionalno, duhovno), razviti svijest o vlastitoj ulozi u formiranju i očuvanju zdravlja, potaknuti na usvajanje zdravih navika, zdravog načina života, prepoznati zdravlje kao životnu vrijednost, a ujedno obilježiti i Svjetski dan zdravlja 7. travnja.
Početak radionice za sve je razrede bio isti, zabavan i motivirajući, kroz igru asocijacije učenici su trebali navesti sve ono što povezuju s pojmom zdravlja (sreća, bolnica, medicinsko osoblje, lijekovi, ljekarna, pravilna prehrana, briga, higijena, smrt, tjelovježba, sport ...) a potom te pojmove smjestiti na „Cvijet zdravlja“, svojevrsnu slikovnu projekciju različitih aspekata zdravlja. Daljnji tijek radionice sadržajno je prilagođen uzrastu, potrebama i pretpostavljenim interesima učenika.
U 5. i 6. razredima naglasak je stavljen na važnost pravilne, zdrave i redovite prehrane i njen utjecaj na kvalitetan razvoj pojedinca. Kroz prezentaciju „Piramida zdrave prehrane“ i razgovor o važnosti i zastupljenosti pojedinih namirnica u svakodnevnoj prehrani učenici su radom u grupi izrađivali primjer jelovnika za jedan obrok u danu (doručak, prijepodnevna užina, ručak, poslijepodnevna užina, večera).
U 7. i 8. razredima naglasak je pak stavljen na odgovornost pojedinca za vlastito zdravlje, pozitivne i negativne postupke po vlastito zdravlje uz identificiranje negativnih čimbenika (npr. siromaštvo, alkoholizam u obitelji, droga, zagađenje zraka, otrovima tretirana hrana, fast food itd.). Učenici su radom u grupi rješavali Upitnik o zdravlju s ciljem da ih se dodatno potakne na razmišljanje, razgovor i raspravu o vlastitim potrebama i problemima s kojima se susreću u svojem životu, a koji direktno utječu na njihovo zdravlje.
Na kraju radionice svi su učenici dobili radni listić „Moj zdravstveni profil“ čija je svrha bila samoprocjena zdravlja na emocionalnoj, tjelesnoj i društvenoj razini. Tako su na zabavan način imali priliku identificirati svoje prednosti i mane i mogućnost planiranja poboljšanja kvalitete vlastitog zdravlja.