Provedbom sedme, te ujedno i posljednje radionice "Ciljevi za budućnost" uspješno je završen program rada s mladima "CRVENI KRIŽ, HUMANOST I MLADI". Programom je ukupno realizirano 7 tema kroz 69 sati edukativnih radionica koje su provedene u 13 odgojno – obrazovnih ustanova (vrtići, osnovne i srednja škola, GK Novi Marof) s područja djelovanja GDCK Novi Marof i obuhvaćeno je 1008 djece i mladih (uzrast 4. - 17. godina).
Posljednja radionica provedena je u osmim razredima 7 osnovnih škola (OŠ Novi Marof, Svibovec, Bisag, Visoko, Breznički Hum, Ljubešćica, PŠ Remetinec) i 9 razrednih odjela, odnosno sa 176 učenika. Cilj radionice bio je potaknuti učenike na planiranje vlastite budućnosti, te im ujedno pomoći odrediti svoj profesionalni cilj pomoću kratkoročnih ciljeva uz naglasak na osvještavanju svojih prednosti i mana, odnosno interesa i sposobnosti. Osim toga, poznato je da se učenici osmih razreda nalaze pred jednom od najvećih odluka u životu, a to je izbor srednje škole i zanimanja. Iz tog razloga se ovom radionicom učenike željelo potaknuti na razvoj svijesti o njihovim osobnim planovima i profesionalnim ciljevima, a ujedno i olakšati put prema vlastitom izboru i konačnoj odluci.
Kako bi osvijestili realno dostižne ciljeve, odnosno profesionalne planove, te lakše donijeli ispravnu odluku, učenicima je predstavljeno 8 koraka pomoću kojih ih se željelo naučiti razlici između kratkoročnih i dugoročnih ciljeva, te vlastitih interesa i sposobnosti. U drugom dijelu radionice učenici su rješavali radni listić "Ljestve profesionalnog uspjeha" u kojem su, vodeći se ranije navedenim koracima, morali navesti barem 5 kratkoročnih ciljeva pomoću kojih planiraju ostvariti svoj dugoročni profesionalni cilj.
Primjer jednog učenika:
Za razliku od prijašnjih radionica učenici su na kraju ove radionice dobili radni listić "Interesi i sposobnosti" (Volim raditi s ljudima; Više volim raditi u zatvorenom prostoru; Čitanje me opušta; Volim raditi mehaničarske poslove...) koji rješavaju kod kuće zajedno s obitelji kako bi na taj način imali priliku usporediti svoje osobne interese i ciljeve s interesima i ciljevima drugih članova obitelji. Osim toga, ovakav pristup omogućava otvaranje komunikacije i put prema zajedničkoj suradnji članova obitelji u donošenju jedne od najvažnijih odluka u životu učenika, a to je profesionalni cilj, odnosno odabir zanimanja.