U razdoblju od 18. studenog do 5. prosinca provedena je treća radionica programa „CRVENI KRIŽ, HUMANOST I MLADI“ pod nazivom "Jačanje samopouzdanja i samopoštovanja" namijenjena učenicima šestih razreda osnovnih škola. Radionica je provedena u 7 osnovnih škola (Novi Marof, Remetinec, Ljubešćica, Svibovec, Breznički Hum, Bisag, Visoko), 13 razrednih odjela i obuhvatila 218 učenika. Cilj radionice je potaknuti učenike da upoznaju svoje "ja" usmjeravanjem pažnje na sebe i svoje postupke, odnosno jačati njihovo samopouzdanje i samopoštovanje kroz samoprocjenu, pozitivno razmišljanje i predstavljanje drugima kako bi osvijestili da su navedene vještine ključni elementi za zdrav razvoj i život. Ovom temom ujedno se željelo povodom obilježavanja Mjeseca borbe protiv ovisnosti (15. studeni – 15. prosinca) učenike potaknuti na razmišljanje o ulozi nedostatka samopouzdanja i samopoštovanja u rizičnim situacijama, te pronaći strategije za njihovo razvijanje.
Radionica je počela igrom asocijacije (brainstorming) u kojoj su učenici trebali navesti sve ono što povezuju s pojmovima samopouzdanje (pouzdati se u sebe, biti hrabar, odvažan, sposoban, odustati od ciljeva...) i samopoštovanje (poštovati sebe i druge, ljubav prema sebi, misliti dobro o sebi, osjećati se ružan i glup...) kako bi shvatili da je slika o sebi nešto što stvaramo cijelog života, te da ih uključenost u socijalnu okolinu poput škole, neke grupe ili sportskog kluba potiče da se uspoređuju s drugom djecom i sa slikom onoga što bi željeli biti. Takvo vrednovanje sebe u odnosu na idealnu sliku može im donijeti pozitivne i negativne informacije o njima samima, budući da počinju prepoznavati svoje jake strane i slabosti.
U drugom dijelu radionice kroz radni listić "Ovo sam ja" učenici su upoznali tri dimenzije pojma o sebi: znanje o sebi (stvarno "ja"), očekivanja od sebe (očekivano i idealno "ja") i vrednovanje sebe (rezultat svakodnevnog procjenjivanja je samopoštovanje), a ovo su neki njihovi primjeri:
Na kraju radionice svaki učenik je sebi posvetio pozitivnu poruku ("Primi se učenja matematike i ispravi konačno tu jedinicu", "Nemoj nikad zaboraviti da si dobra i vrijedna bez obzira što drugi govorili", "Dobar si...zapamti to!") koju je podijelio sa ostatkom razreda (učenici su opušteno šetali po razredu čitajući tuđe pozitivne poruke koje su bile zalijepljene na prednjoj strani majice svakog učenika). Predstavljajući svoje uratke u oba zadatka učenici su podijelili svoja iskustva i razmišljanja sa vršnjacima iz razreda s ciljem međusobnog poistovjećivanja i pozitivnog prihvaćanja (praćenje pljeskom), a sve to u svrhu jačanja vlastitog samopouzdanja i samopoštovanja.