Socijalne samoposluge: S pokuspljenjima raste i broj korisnika

27.09.2022.
Broj korisnika socijalnih samoposluga Crvenoga križa kontinuirano je u porastu. Nerijetko se događa i da korisnicima nije dostatna pomoć koju dobiju pa dolaze i po nekoliko puta.
 
Usporedno s tim, bilježi se i pad u donacijama pravnih, ali i fizičkih osoba. Donacije koje pristižu u pravilu nisu dovoljne da bi se odgovorile na sve potrebe ljudi koji se obraćaju Crvenom križu za pomoć.
 
U socijalnim samoposlugama najviše nedostaje svježe robe, odnosno svježih namirnica, ali situacija nije puno bolja ni sa suhom hranom. Korisnici najviše traže osnove namirnice poput šećera i ulja, odnosno svih onih kojima su u posljednje vrijeme narasle cijene.
 
Socijalne samoposluge djeluju u sklopu rada 19 gradskih društava Crvenog križa, a korisnicima osiguravaju okruženje u kojemu mogu samostalno razgledati i birati namirnice čime je zaštićeno njihovo dostojanstvo.
 
Socijalne samoposluge, namijenjene najpotrebitijim građanima Republike Hrvatske,  mjesta su gdje socijalno ugrožene obitelji i pojedinci mogu napuniti košarice prehrambenim proizvodima i higijenskim potrepštinama bez novčane naknade. Kriteriji za ostvarivanje prava korištenja socijalne samoposluge određuju se u suradnji s jedinicama lokalne i regionalne (područne) samouprave te nadležnim Centrom za socijalnu skrb.
 
Svi oni koji mogu i žele pomoći novčanim ili materijalnim donacijama, mogu se obratiti najbližem društvu Crvenoga križa jer će tako dobiti najpreciznije informacije o potrebama socijalno ugroženih sugrađana. Dugotrajni proizvodi poput riže, soli, brašna, ulja, tjestenine i konzerva uvijek su dobrodošli. Jednako tako potrebni su i higijenski proizvodi, ponajviše prašak za rublje, toaletni papir i šamponi.
 
Donirati možete i novčana sredstva, a više o tomu pronađite na ovoj poveznici.